توضیحات

فرشته های کوچولو

بلوز دخترانه امیلی زیبای بی همتا

این بلوز دخترانه گل‌ گلی زیبا و لطیف از جنس نخ پنبه بوده و برای پوست حساس کودکان کاملا مناسب است. امیلی با طرح‌ها و رنگ‌های شاد و متنوع، به دختران شما استایلی شیک و منحصر به فرد می‌دهد.

بلوز دخترانه گل‌ گلی
باکیفیت و بادوام

استفاده از نخ پنبه درجه یک

هر روز یه روز خاصه!

دنیای رنگ ها و شادی با بلوز دخترانه امیلی

بلوز دخترانه امیلی، با ظرافت و لطافت بی‌نظیر، لبخندی از جنس رویا بر لبان دختران شما می‌نشاند. این بلوز از جنس نخ پنبه بوده و برای پوست حساس کودکان کاملا مناسب است. الیاف لطیف و ضد حساسیت امیلی، به لطافت گلبرگ‌های گل، نوازشگر پوست دلبندتان خواهد بود.

اگر به دنبال یک بلوز دخترانه باکیفیت هستید؛ قطعا امیلی گزینه مناسبی خواهد بود.

تابستان خنک!

در گرمای تابستان، امیلی همراه همیشگی دختران شما خواهد بود. جنس خنک و لطیف امیلی برای روزهای گرم تابستان مناسب است و مناسبت ترین انتخاب این فصل ها بلوز دخترانه بهاری امیلی خواهد بود

طرح شاد برای شیک‌پوش‌های کوچولو!

با امیلی، دخترتان در هر مکانی که باشد، از مهمانی و دورهمی‌های دوستانه تا بازی در پارک و حیاط، شیک‌ترین و خاص‌ترین استایل را خواهد داشت. یک بلوز دخترانه گل‌ گلی که با طرح زیبا و دلنشینی که دارد فرزند شما را شیک پوش خواهد کرد. طرح گل سرخ آن یک بلوز دخترانه شاد مناسب دختر خانم ها ایرانی خواهد بود

امیلی را بیشتر بشناسیم

امیلی، شاهزاده خانم کوچولوی شما را زیباتر از همیشه می‌کند!

طرح‌های شاد و کودکانه امیلی، دنیایی از رنگ و نشاط را به ارمغان می‌آورد. از گل‌های رنگارنگ بهاری تا شخصیت‌های کارتونی دوست‌داشتنی، امیلی برای هر سلیقه‌ای طرحی منحصر به فرد دارد. با پوشیدن امیلی، دخترتان به یک شاهزاده خانم زیبا یا یک شخصیت کارتونی دوست‌داشتنی تبدیل خواهد شد. طرح گل سرخ این محصول زیبا به معنای واقعی یک بلوز دخترانه گل‌ گلی جذاب را به ارمغان آورده است. یک لباس دخترانه شاد!

امیلی: بلوز دخترانه گل‌ گلی که با گل‌های بهاری شادی را به ارمغان می‌آورد!

در دنیای رنگ‌ها و عطر گل‌های بهاری غرق شوید، با بلوز دخترانه امیلی!

این بلوز دخترانه گل‌ گلی، طراوت و سرزندگی فصل بهار را به ارمغان می‌آورد. این بلوز از جنس نخ پنبه بوده و با لطافت و نرمی خود، حس آرامش و راحتی را به ارمغان می‌آورد. الیاف ضد حساسیت امیلی، هیچ‌گونه حساسیتی برای پوست لطیف کودکان ایجاد نخواهد کرد.

امیلی، یه شاهزاده خانم توی یه بلوز!

با پوشیدن بلوز امیلی، دخترتان به یک شاهزاده خانم زیبا در میان گل‌ها تبدیل خواهد شد. طرح‌های ظریف و رنگارنگ امیلی، دنیایی از شادابی و نشاط را به ارمغان می‌آورد.

توضیحات تکمیلی

سایز

مدل

گل سرخ

سن

جنس

طرح

نحوه بسته شدن

آستین

نوع لباس

, ,

مورد استفاده

, ,

1 دیدگاه برای بلوز دخترانه امیلی

  1. mammad

    جنس عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *